sestdiena, 2011. gada 12. marts

ziņojumu dēlis nr. 2

tā kā savu iepriekšveidoto ziņojumu dēli līdzi ceļasomā uz Norvēģu ielikt nevarēju, bija jātiek pie jauna. mans primais mēģinājums bija dēlis, ko ofisā nevienam vairs nevajadzēja. izrādījās, ka arī maniem nolūkiem tas īsti neder, jo ir pārāk smags, lai bez skrūvju vai naglu palīdzības tiktu piestiprināts pie sienas. tā nu viņš gulēja pāris mēnešus uz grīdas, līdz es saņēmos izveidot pati savu.


pie jaunā dēļa tapšanas man ļoti izlīdzēja mamma, manas prombūtnes laikā cītīgi krājot korķus, ko pēc tam man atsūtīja pa pastu. paldies!


korķus sagriezu mazās ripiņās un pielīmēju pie by:Larm plakāta, ko ieguvu festivālā par labi padarītu darbiņu.





tad nu visbeidzot varēju pie tiem piestiprināt jaunākās "ziņas" ar pašas veidotajām stikla piespraudēm.


kartiņa no Tomasa: Lietas nekad nav tādas, kādas tās ir. Tās vienmēr ir tādas, kādas mēs tās redzam!



foto ar Sabīni un Ilzi.


foto ar mammu, mani un brāli kaut kur vectētiņa rododendros.


augstākminētās piespraudes un Dārts Veiders, kas raugās pa logu.


Āfrika un Elvja dāvāta origami dzērve pirms došanās uz Norvēģiju.


Pītera Broderika autogrāfs, ko man Ilze atsūtīja, pēc tam, kad kopā ar Annu bija bijusi viņa koncertā.


Troika - tradicionāls norvēģu šokolādes batoniņš, ko edām kopā ar Haraldu un Eviju mūsu trakā roudtipa laikā uz Trondheimu un kas nevienam no mums negaršoja, he. bet atmiņas labas!


kopskats.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru