sestdiena, 2011. gada 12. marts

dada


darbā ar bērniem divas reizes nodevāmies dadaisma burvībai. talkā ņēmām šo lielo, smago Leas Dikermanes un citu autoru veidoto grāmatu Dada: Zurich, Berlin, Hanover, Cologne, New York, Paris, kuras dēļ man gandrīz rokas nokrita, kamēr to stiepu no punkta A uz punktu B.


tapa kolāža: Bez grāmatām es nespēju dzīvot, bez mūzikas es nespēju dzīvot, bez sirds es nespēju dzīvot (norvēģu valodā).


un vēl dzejolis katram bērnam (tai skaitā arī man):

annija
er billig
så får du friskere tenner.
Solsikkebarn
prisen
i høst er en ballong først.
Lyn tannpleie! er
takk området!

tiešā tulkojumā:

annija
ir lēta
tādējādi tu iegūsti veselākus zobus.
Saulespuķu bērni
cenas
rudenī balons ir pirmais.
Zibens zobusāpes! ir
paldies apvidus!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru