piektdiena, 2010. gada 13. augusts

plānotājs

gadu es sāku skaitīt rudenī. konkrētāk - spetembrī. tāpēc arī visi plānotāji, ko līdz šim esmu iegādājusi, skaitās skolas plānotāji, jo sākušies ar 1. septembri. beidzas gan viņi tūlīt pēc Jāņiem, kas nozīmē, ka man savu atmiņu vasaras laikā nākas piepūlēt krietni vien vairāk (ja neņem vērā mācību vielas apjomu, kas ziemas sesijas laikā jāiegaumē). tā nu arī šovasar biju nolēmusi gaidīt līdz septembrim un atkal paturēt prātā visas paredzētās tikšanās un to laikus, kad Anna mani iedvesmoja izgatavot pašai savu plānotāju, kurš nu zemāk apskatāms. bet, ak, ja Jūs redzētu Annas veidoto!


plānotājā apvienotas gaidāmās un aiz muguras paliekošās noskaņas un vietas, kas ar tām saistītas - Latvija un Norvēģija. vāciņu veidoju no kāda veca padomju laika ceļu atlanta, kam pieskaņoju grāmatzīmes "medaljonu" (paldies Lauras rotu krājumiem par to!).


lappušu krāsas ir pelēka, zila un dzeltena. pelēka šobrīd ir mana ūberkrāsa, bet zilā un dzeltenā nāk no sarunām ar Annu, kuru laikā atcerējos, ka Ēriks Ādamsons vēstules rakstījis uz dzeltena papīra ar zilu zīmuli. manā prātā tās izskatās pēc visskaistākajām vēstulēm zemes virsū.




dienu un mēnešu nosaukumi plānotājā rakstīti norvēģu valodā.



1 komentārs: